Ervaring

Nexus Consulting is 1 juli 2012 opgericht. Hieronder treft u een overzicht aan van de projecten waar wij momenteel mee bezig zijn en van de meeste recente projecten die afgerond zijn.

Overzicht van huidige projecten: 

   

Jaar

Rol

Omschrijving

    2015 - heden Projectleider Implementatie regiesysteem sociaal domein voor 2 gemeenten.
    2014 - heden Projectleider Het realiseren van een centrale en proffessionele vastgoedorganisatie en transparantie ten aanzien van de prestaties van het vastgoed.
    2014 - heden Projectleider Leiding geven aan en begeleiden van de invoering van zaakgericht werken in de gehele organisatie. 
    2014 - heden Projectleider Samenwerkingstraject tussen twee gemeenten. Gezamenlijk de opbouw en het beheer van de Basisregistratie Grootschalige topografie realiseren.

 

Overzicht van recente projecten: 

   

Jaar   

    

Rol

Omschrijving

    2014 / 2015 Projectleider Organisatie en inrichting van de bedrijfsvoering voor de 3 decentralisaties van 2 gemeenten.
    2014 / 2015 Adviseur Coördinatie en advisering ICT-inrichting en gegevensuitwisseling 3 decentralisaties.
    2014 Kwartiermaker Kwartiermaken/vormgeven van een nieuw team informatie rondom de thema's: informatiemanagement, procesmanagement, gegevensmanagement en - beheer, functioneel applicatiebeheer, ICT en DIV.
    2013 / 2014 Adviseur Het ontwikkelen van een visie op het voeren van regie op samenwerking en relatiemanagement en concrete aambevelingen voor sturen op kwaliteit.
    2013 / 2014 Adviseur Het proces begeleiden voor invoering van wijkgericht werken. Wat betekent dit voor iedere actor en hoe realiseren we de ambities op dit terrein.
    2012 / 2013 Adviseur  Ontwikkeling en implementatie visie op de inrichting van de gemeentelijke dienstverlening. Verbetering kwaliteit van dienstverlening. Ontwikkeling veranderstrategie en begeleiden verandertraject.                                  
    2012 / 2013 Programmamanager Programmamanagement Stelsel van Basisregistraties. Ontwikkeling van gezamelijk visie. Projecten en activiteiten vanuit een programmastructuur met elkaar aansturen. Het realiseren van een omslag van taakgericht naar ketengericht werken en doen.
    2012 / 2013 Projectleider Implementatie gegevenssystemen voor datadistributie. Gerealiseerde kwaliteitsverbetering en aanbevelingen voor het inrichten van beheer.
    2012 Procesbegeleider  Transitie Wet Werken naar Vermogen (WWNV). Vertegenwoordiging belangen en advisering gemeente in een regionaal samenwerkingsproces.
    2012 Projectleider, adviseur Ontwikkeling regionale samenwerking op dienstverlening (zes gemeenten).
    2011 / 2012 Projectleider Transitie oude beheerorganisatie naar nieuwe organisatie van functioneel beheer en applicatiebeheer op basis van BiSL en ASL.
    2011 Projectleider Project bewijs van goede dienst. Verbetering van de dienstverlening naar ondernemers.
    2010 / 2011 Lijnmanager Invoering zaakgericht en digitaal werken.
    2010 / 2011 Lijnmanager Doorlichting en herinrichting facilitaire eenheid.
    2010 Lijnmanager Bezuinigingsvraagstuk Forecasting (Transitie van aanbodgerichte naar vraaggerichte inzet van capaciteit).
    2009 / 2010   Projectleider Transitie traditionele eenheid documentaire informatievoorziening naar een digitale procesgerichte eenheid documentaire informatievoorziening.
    2009 Projectleider Inrichting klantcontactcentrum.
    2009 Adviseur Visie ontwikkeling dienstverlening conform gemeente heeft Antwoord.
    2008 Projectleider Professionalisering inkoopfunctie.
    2007 / 2008 Lijnmanager Invoering kwaliteitssysteem en processturing eenheid belastingen en herinrichting van het team.
    2007 / 2009 Projectleider, adviseur           Verbouwing gemeentehuis en inrichting dienstverlening.
    2007 Projectleider Optimalisering werkprocessen 300 producten publieke dienstverlening.
    2006 / 2007   Projectleider Ontwikkeling visie en architectuur digitale dienstverlening en invoering frontoffice en midoffice programmatuur.
    2006 Lijnmanager Samenvoegen publieksdiensten naar één eenheid.
    2005 Lijnmanager Reorganisatie van de afdelingen financiën en facilitaire zaken naar een nieuwe afdeling.

Op de pagina "over ons''  kunt u meer lezen over onze achtergrond en ervaring.

  • Slide01
  • Slide02
  • Slide03
  • Slide04

Contact

Nexus Consulting
Olmenlaan 8
3843 JX Harderwijk
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Arjan:       06 55 18 76 88
Wim:        06 55 18 21 45
KvK-nr:    55139019

Nexus Consulting 2018 © | All rights reserved. Ontwerp en realisatie: Foppenreclame BV Harderwijk